Si Dia Dan Si Lelaki - #Dunia Mereka

Si Dia dan Si Lelaki, mereka dengan dunia mereka. Tidak menghiraukan keadaan sekeliling. Gembira dan ceria dengan cara mereka. Walaupun berjauhan, hati mereka sudah menjadi satu. Separuh sudah bertukar dan separuh lagi sudah cair dengan kemanisan cinta mereka. Permulaan cerita yang bahagia. Ibarat mereka berdua yang berada di dunia. Tanpa orang lain. Hanya mereka. Indah. Itu cara mereka. Cuma mereka berdua. Tiada orang ketiga. Dan jarak antara mereka hanya satu angka. Angka yang tidak melemahkan cinta mereka.

Si Dia: Sejak hari itu, ke mana pun saya pergi, awak tetap ada dengan saya. Dalam hati saya. Terasa dekat. Dan separuh hati lagi telah cair dengan manisnya cara awak layan saya. Terasa bahagia walaupun di mana saya berada.

Si Lelaki: Separuh hati yang saya bagi tu awak jaga baik-baik. Dunia awak, dunia saya jugak. Dan ke mana pun saya pergi, awak sentiasa dalam hati saya. Dan separuh lagi hati saya, awak dah cairkan dengan kemanisan cinta kita. Terima kasih. Separuh hati ini saya akan jaga sampai bila-bila.

Nota Kaki: Ujian masa sekarang untuk masa depan kita. Cinta yang sentiasa menyokong kita untuk mengejar cita-cita. Untuk masa depan kita. Cintakan seseorang yang menyokong cita-cita kita, bukan mengongkong. Sama-sama berjaya untuk kejar cita-cita. Dan bahagia tu akan terasa sampai bila-bila.


No comments:

Post a Comment